Wspólnie z prof. Jerzym Hausnerem wymyślił Open Eyes Economy. Podróżnik, dziennikarz, pisarz, scenarzysta. Jako twórca cyfrowy prowadzi w serwisie YouTube poświęconego tematyce miejskiej vloga p.t. „CITIBREAK for ADVANCED”. Na Spotify można posłuchać jego podcastu „Raiders of the LOST BRAND” – są to głównie rozmowy z autorytetami na temat tożsamości mieszkańców miast, regionów, krajów – w poszukiwaniu Nowej Duszy Europy. Zawodowo strateg miast i regionów, autor ponad 100 tego rodzaju opracowań wdrażanych na terenie całej Polski. Z jego strategii i opracowań korzystały miasta – m.in. Kraków, Warszawa, Sopot, Elbląg, Kołobrzeg, Lublin, jak i regiony takie jak województwo Śląskie („Pozytywna Energia”), Małopolska czy „Tajemniczy Dolny Śląsk”. Pasjonat tematyki miejskiej i historii. Nomada – mieszka w nieustannie przemieszczającym się kamperze, z którego obserwuje zmieniający się świat.
Mateusz Zmyślony
Dyrektor Kreatywny OEES