Pobierz informator kongresowy

Informacje dla uczestników

Kongres Open Eyes Economy Summit odbędzie się 19-20 listopada 2024 w Centrum Kongresowym ICE Kraków oraz online. Poniżej znajdziesz najważniejsze informacje organizacyjne dla uczestników i uczestniczek wydarzenia.

Jak dojechać?

ICE Kraków

ICE Krakow Congress Centre

Marii Konopnickiej 17,
30-302 Kraków

Centrum Kongresowe ICE Kraków to biznesowa i kulturalna wizytówka miasta. Zlokalizowana w samym sercu Krakowa, pozwala na organizację różnorodnych wydarzeń: od międzynarodowych kongresów, konferencji, sympozjów oraz spotkań biznesowych, przez wydarzenia kulturalne, takie jak koncerty, spektakle operowe, teatralne i baletowe, aż po spotkania o charakterze społecznym.

Informacje o hotelach

Art Suites hotel 4*

ul. Władysława Mitkowskiego 6

Możliwość rezerwacji przez stronę www.artsuites.pl lub bezpośrednio dzwoniąc na recepcję. Kod: OEES2024 rabat: 15%

Hilton hotel 4*

ul. Marii Konopnickiej 33

Na hasło: Open Eyes 10% rabatu od ceny dnia.

Goście mogą dokonywać rezerwacji mailowo pod adresem rezerwacje@hgi-krakow.pl dział rezerwacji będzie potwierdzał indywidualnie rezerwacje.

Hotel New Port hotel 4*

Bulwar Wołyński 4

Po wpisaniu kodu: OEES2024 nalicza się dodatkowa zniżka 10% dla rezerwacji bezzwrotnej, oraz 15% dla rezerwacji zwrotnej

Hotele Grupa Accor

Hotele Grupa Accor: Rabat 10% od ceny dnia wg. aktualnej stawki z możliwą bezkosztowej anulacji na dzień przed przyjazdem lub dla członków programy lojalnościowego ALL 15% od ceny dnia wg. aktualnej stawki z możliwą bezkosztowej anulacji na dzień przed przyjazdem. Rezerwacji na warunkach z rabatem, można dokonać do dnia 12.11.2024 (10 dni przed przyjazdem). Hotel nie gwarantuje dostępności pokoi.

 Hasło do rezerwacji: „Open Eyes Economy 2024”

Rezerwacje dokonywane mailowo pod adresem:

Novotel Kraków Centrum 4*
h3372-re@accor.com

Ibis Kraków Centrum 3*
h3710-re@accor.com

Novotel Kraków City West 4*
h3407-re@accor.com

Ibis Kraków Stare Miasto 3*
H7161-re@accor.com

Mercure Kraków Stare Miasto

ul. Pawia 18B

Rabat 10% od ceny dnia wg. aktualniej stawki z możliwą bezkosztowej anulacji na dzień przed przyjazdem lub dla członków programy lojalnościowego ALL 15% od ceny dnia wg. aktualniej stawki z możliwą bezkosztowej anulacji na dzień przed przyjazdem. Rezerwacji na warunkach z rabatem, można dokonać do dnia 12.11.2024 (10 dni przed przyjazdem). Hotel nie gwarantuje dostępności pokoi. Hasło do rezerwacji: „Open Eyes Economy 2024” Rezerwacje dokonywane mailowo pod adresem: h9627-re@accor.com  Ważne: rabat nie obowiązuje dla rezerwacji dokonanych w inny sposób. 

Hotel Puro 4*

ul. Ogrodowa 10

Zniżka 25% od ceny dnia dla uczestników konferencji. Będzie ona dostępna po wpisaniu kodu na stronie lub bezpośrednio po zgłoszeniu się na hasło do  działu rezerwacji. Kod: OEES2024

Puro Kazimierz

ul. Halicka 14a

Rezerwacje na stronie lub telefonicznie podając kod: OEES2024. Zniżka – 25% ceny dnia ze śniadaniem 

Hotel Golden Tulip Kraków

ul. Krakowska 28

Zniżka 20 % na hasło ,,OEES24” albo „OpenEyes2024’’ za pośrednictwem adresu mailowego sales@goldentulipkrakowcitycenter.com

Termin bezkosztowej anulacji: do 14 dni przed przyjazdem

Płatność: do 5 dni po terminie bezkosztowej anulacji za pomocą bezpiecznego linku albo przelewem

Wydarzenia towarzyszące

OEAF

Czwarta edycja Open Eyes Art Festival tradycyjnie poprzedzać będzie Kongres Open Eyes Economy Summit. OEAF oficjalnie rozpocznie się 7 listopada 2024 r. w poszpitalnych przestrzeniach przy ul. Kopernika 15. Festiwal tradycyjnie już otworzymy wernisażem wystawy Open Art, której kolejna odsłona zaprezentuje najlepsze artystyczne projekty studenckie wyłonione w ramach konkursu Open Call. W programie OEAF znalazły się również wystawy, koncerty, konferencje, performensy i wiele innych niezwykłych wydarzeń artystycznych.

Więcej informacji

Koncert

Pierwszego dnia OEES odbędzi się koncert “Muzyczna Fuzja Folkloru”, który ukaże niezwykłe bogactwo oraz różnorodność muzyki ludowej. To wyjątkowe wydarzenie połączy tradycyjne motywy z nowoczesnymi aranżacjami, pokazując, jak folk potrafi ewoluować i przenikać do współczesnych gatunków muzycznych. Na scenie wystąpią: Kapela ze Wsi Warszawa , Kapela Maliszów oraz Hirundo Maris.

Kup bilet

Open shop

W Open Shopie, czyli kongresowej księgarni znajdziecie publikacje mówczyń i mówców występujących podczas Open Eyes Economy Summit 2024 oraz publikacje związane z zagadnieniami wszystkich ścieżek tematycznych. Dodatkowo w Open Shopie prezentujemy książki związane z tematyką biznesową, ekonomiczną, społeczną i kulturalną.

Stoisko Open Shop dostępne będzie w przestrzeni Centrum Kongresowego ICE Kraków.

MID Party

Zapraszamy na oficjalne MID PARTY, które odbędzie się pierwszego dnia Kongresu Open Eyes Economy Summit! Spotkanie zaplanowane jest na 19 listopada od godziny 18:00 w HEVRE (Beera Meiselsa 18), oficjalnym punkcie spotkań OEES. OEESowe MID PARTY to świetna okazja do spotkania z innym uczestnikami, mamy nadzieje że będziesz z nami. Uwaga! Zapraszamy kongresowym identyfikatorem, który dodatkowo zapewni 20% zniżki! W tygodniu od 18-24 listopada znajdziesz tam specjalne OEES’owe menu.

FAQ

Drogi uczestniku/uczestniczko poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące udziału w tegorocznym Kongresie Open Eyes Economy Summit.

1. Mam pytanie związane z rejestracją na wydarzenie lub fakturą.

Jeśli Twoje pytanie dotyczy kwestii związanych z rejestracją lub fakturą zapraszamy do FAQ dedykowanego tym sprawom które znajdziesz TUTAJ.

2. Gdzie znajdę aktualny program Kongresu?

Najbardziej aktualną agendę znajdziesz na https://kongres.oees.pl/#program Zapoznaj się z programem i zaplanuj swój czas na OEES! 

3. Gdzie mogę oglądać kongres online?

W dniu wydarzenia należy wejść na stronę https://kongres.oees.pl/ i kilknąć przycisk “Zaloguj się” w górnym menu. Po wprowadzeniu danych logowania, znajdziesz się w onlinowej strefie wydarzenia, gdzie znajdują się przyciski przenoszące do poszczególnych relacji live z sal/scen.

4. Czy w dniu wydarzenia muszę mieć ze sobą wydrukowany bilet?

W dniu wydarzenia możesz mieć ze sobą bilet zarówno w wersji wydrukowanej jak i elektronicznej, zachęcamy jednak do niedrukowania biletu i ukazania nam go na urządzeniu mobilnym. Pamiętaj, by był on przygotowany do zeskanowania przy stanowisku rejestracji na miejscu.

5. Gdzie odbiorę identyfikator uczestnika?

Identyfikator możesz odebrać w dniu rozpoczęcia Kongresu na stanowisku rejestracji, które będzie znajdować się po prawej stronie po wejściu do Centrum Kongresowego ICE Kraków. Rejestracja otwarta będzie od godziny 9:00 pierwszego dnia wydarzenia oraz od godziny 8:00 drugiego dnia.

6. Czy przy Centrum Kongresowym ICE Kraków dostępny jest parking dla uczestników?

W budynku znajduje się niestrzeżony, płatny, dwupoziomowy parking podziemny mogący pomieścić 329 samochodów. Jest dostępny dla gości centrum w godzinach 8.00–22.00.

7. Jak dojechać na do Centrum Kongresowego ICE Kraków komunikacją miejską?

Do Centrum Kongresowego ICE Kraków można łatwo dojechać komunikacją miejską, korzystając z licznych przystanków autobusowych i tramwajowych znajdujących się w okolicy. Najbliższy przystanek to Rondo Grunwaldzkie, obsługiwany przez następujące linie:

  • Linie autobusowe: 101, 112, 124, 144, 162, 164, 169, 173, 179, 194, 219, 229, 300, 307, 310, 424, 469, 503, 608, 610, 612, 662
  • Linie tramwajowe: 18, 22, 52, 62

Szczegółowe informacje o rozkładach jazdy i połączeniach komunikacji miejskiej w Krakowie można znaleźć TUTAJ.

8. Czy na miejscu będzie dostępny catering dla uczestników?

Przez cały czas trwania wydarzenia dla uczestników dostępne są ciepłe i zimne napoje. Kawa i herbata oferowane w cateringu posiadają certyfikat Sprawiedliwego Handlu.
Ponadto w kawę, świeżo parzoną przez baristów, możesz zaopatrzyć się na stoiskach Shell, ING Banku Śląskiego, BP oraz Orlen. Znajdziesz tam także rozgrzewającą herbatę, wodę, soki oraz różnorodne przekąski.
Przed Centrum Kongresowym ICE Kraków będą jak co roku obecne food trucki, w których możesz zakupić lunch. Sprzedaż posiłków będzie również prowadzona w Punkcie firmy Master, na barze na poziomie 1.

9. Czy sesje będą tłumaczone na inny język?

Tak, wszystkie sesje tegorocznego Kongresu będą tłumaczone na język angielski. (Tłumaczone nie będa sesje na scenie foyer). Na miejscu skorzystać będzie można z tłumaczenia symultanicznego. Punkty odbioru będą znajdować się na poziomie 0 i 3.

10. Czy w trakcie kongresu odbywa się mniej formalne spotkanie dla uczestników?

Pierwszego dnia po Kongresie zapraszamy na spotkanie, które odbędzie się w HEVRE (Beera Meiselsa 18). OEESowe MIDPARTY to świetna okazja do spotkania z innym uczestnikami, mamy nadzieje że będziesz z nami. Uwaga! Zapraszamy kongresowym identyfikatorem, który dodatkowo zapewni 20% zniżki! A w tygodniu od  18-24 listopada znajdziesz tam specjalne OEES’owe menu.

11. Czy w tym roku Kongresowi towarzyszą wydarzenia kultularne?

Wydarzenia kulturalne i artystyczne dzięki Open Eyes At Festival są nieodłączną częścią kongresu OEES. W tym roku w ramach festiwalu zaplanowano aż 23 różnorodne wydarzenia, które odbędą się w 14 unikalnych lokalizacjach Krakowa. To tu spotkają się różne formy wyrazu artystycznego: od sztuk wizualnych, przez muzykę, teatr, po performans i interdyscyplinarne działania. Jednym z najważniejszych muzycznych wydarzeń tegorocznego OEAF będzie koncert „Muzyczna Fuzja Folkloru”, który ukaże bogactwo polskiej muzyki ludowej w nowoczesnych aranżacjach. Na scenie wystąpią: Kapela ze Wsi Warszawa , Kapela Maliszów oraz Hirundo Maris. Szczegółówe informacje na temat harmonogramu można znaleźć na stronie https://oeaf.pl/wydarzenia/, a dokonać zakupu biletów na https://www.ebilet.pl/muzyka/ethno/muzyczna-fuzja-folkloru.

12. Czy na wydarzeniu będzie można otrzymać/zakupić premierowe publikacje?

Jak co roku publikacje Wydawnictwa GAP będzie można otrzymać na stoisku naprzeciwko Bookshopu, a na prawo od szatni. Za darmo dostępne będą premierowe opracowania OEES: „Dusza Europy. Co dzieli i jednoczy Europejczyków?”, „Indeks wiarygodności ekonomicznej Polski. III edycja”, „Dokument Programowy II Samorządowego Okrągłego Stołu w Dobrej”, „Woda w rolnictwie – szanse i zagrożenia. Dokument programowy Wodnego Okrągłego Stołu”, „Indeks zdrowych miast 2024” oraz „Water City INDEX 2024”. Będzie się można zaopatrzyć w przygotowywany z firmą Strix, będącą jednym z partnerów wydarzenia, „Raport e-commerce za granicą”.

Natomiast Open Shopie, w którym będzie można zakupić publikacje, m.in. autorstwa naszych prelegentów i prelegentek, będzie można znaleźć przy sali S2 na poziomie 0, obok wind. Podczas tegorocznego Kongresu dostępne będą tam premierowe pozycje, takie jak: Kryzys demokratycznego kapitalizmu M. Wolfa, Najkrótsza historia Unii Europejskiej K. K. Patela oraz Zaślepieni S. Kauffmanna.

13. Czy będą dostępne nagrania sesji z OEES?

Nagrania będą dostępne dla wszystkich zarejestrowanych uczestników wydarzenia. Informacje na ten temat otrzymasz w specjalnej wiadomości mailowej około miesiąc po wydarzeniu.

14. Czy można otrzymać zaświadczenie uczestnictwa w Kongresie?

Aby otrzymać zaświadczenie uczestnictwa prosimy o wiadomość na adres rejestracja@oees.pl po zakończeniu Kongresu.

15. Czy program kongresu może się zmienić?

Tak, możliwe są zmiany w programie kongresu z przyczyn od nas niezależnych. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco.

16. Chcę podjąć z Wami współpracę. Jak mogę się skontaktować?

Wszystkie informacje dla partnerów można znaleźć na stronie https://kongres.oees.pl/zostan-partnerem/. Natomiast prelegentów prosimy o kontakt pod adresem biuro@oees.pl

17. Chcę skontaktować się z organizatorem.

Kontakt z organizatorem jest możliwy poprzez maila biuro@oees.pl.

18. Czy będzie punkt pomocy medycznej?

Punkt pomocy medycznej będzie można znaleźć na poziomie 0 przy windach.

Skip to content