Marcin Graczyk
Pełnomocnik Zarządu PAIH ds. Marki Polskiej Gospodarki, Rzecznik Prasowy PAIH, Szef ESG TaskForce w PAIH

Koordynuje działania promocyjne prowadzone przez PAIH skupione na marce polskiej gospodarki. Odpowiada za realizacje strategii promocji polskiej gospodarki jako atrakcyjnego celu inwestycyjnego i handlowego. Odpowiedzialny za realizację strategii komunikacji zewnętrznej PAIH, a także budowanie i wzmacnianie wizerunku agencji. Inicjator powołania Grupy roboczej do spraw ESG w PAIH.

Przed dołączeniem do PAIH pełnił funkcję Associate Directora w Partner of Promotion. Odpowiadał przed zarządem agencji za obsługę klientów oraz realizację działań new-business w ramach swojego zespołu, zajmującego się komunikacją korporacyjną dla sektora finansowego, energetycznego, branży spożywczej oraz instytucji publicznych. Z agencją współpracował przez 4 lata. Z branżą PR związany jest od wielu lat, a w komunikacji i mediach pracuje od 1999 roku. W przeszłości w agencjach Vision Group i HighProfile obsługiwał klientów z sektora energetycznego, finansowego, chemicznego i logistycznego oraz firm z branży nowych technologii i HR. Wykładowca akademicki, juror branżowych konkursów poświęconych PR i Komunikacji

Wcześniej pracował jako dziennikarz polityczny i gospodarczy w najbardziej opiniotwórczych mediach w kraju min. TOKFM, Dziennik, Dziennik Gazeta Prawna, TVN.

Skip to content