
Od 25 lat związana z ING Bankiem Śląskim S.A. Pracowała w różnych departamentach banku. Zarządzała m.in. siecią kredytów hipotecznych oraz segmentem Personal Banking. Posiada duże doświadczenie w pionierskich projektach – wprowadziła standard obsługi klienta „Best Service” w ING (pierwszy w Polsce) oraz zbudowała od podstaw jednostkę odpowiedzialną za Customer Experience. Od 2014 roku na stanowisku Chief Innovation Officer. Buduje kulturę innowacji w organizacji w oparciu o Design Thinking, Lean Start-up i Agile. Wspiera szybkie wdrażanie innowacyjnych rozwiązań poprzez niskobudżetowe eksperymenty i testy. Konsekwentnie rozwija nowe kompetencje w organizacji, takie jak service design, data science czy growth hacking. Od stycznia 2022 roku koordynuje działania w obszarze innowacji i zrównoważonego rozwoju jako Chief ESG Innovation Officer. Odpowiada głównie za zarządzanie ESG, strategię zrównoważonego rozwoju i budowaniem kompetencji w tym obszarze.