Z wykształcenia psycholog, absolwent The Chartered Institute of Marketing, a przede wszystkim praktyk marketingu z 25 letnim doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu strategii, zarządzaniu zewnętrzną i wewnętrzną komunikacją marketingową oraz wspieraniu sprzedaży. Doświadczenie budował zaczynając od badań rynku, następnie po stronie agencji reklamowej. Od 18 lat związany z branżą finansową (Fortis Bank, Bank DNB, Meritum Bank, Alior Bank – Telekom Romania, CDM Pekao). Od 3,5 roku rozwija obecność marketingową banków spółdzielczych z Grupy BPS oraz Banku BPS SA. Stawia na doskonalenie i ciągłe poszukiwanie nowości, ale zawsze pod kątem praktycznego wykorzystania wprowadzanych rozwiązań. Marketing wg niego, to prosta, co nie znaczy, że łatwa sztuka użytkowa. W obecnych czasach powinna ona zwracać uwagę nie tylko na tworzone przekazy, ale też dostarczać wartości istotne dla społeczności.
Szymański Robert
Dyrektor marketingu, Bank Polskiej Spółdzielczości SA