Posiada 20-letnie doświadczenie w biznesie w rolach marketingowych, rozwoju kategorii oraz komunikacyjnych. Od 2009 roku w zespołach zarządzających międzynarodowymi korporacjami, osiągając sukcesy biznesowe zarówno w branżach FMCG (Uroda i kosmetyki, Higiena osobista, Żywienie, Napoje) oraz Healthcare (OTC, żywność niemowlęca, wyroby medyczne). Buduje na przekonaniu, że biznesy i marki mają siłę i odpowiedzialność za pozytywną kontrybucję społeczną. Przeprowadziła szereg transformacji biznesowych, marketingowych i kulturowych w tym zakresie. Pracowała z wieloma lokalnymi i globalnymi markami takimi jak np.: Velvet, Nivea, Żywiec Zdrój, Danone, Activia, Danio, Fantasia, Alpro, Durex, Strepsils, Nurofen i Nutramigen, definiując strategię wzrostu oraz społeczne zobowiązania. Jej zdaniem to właśnie marki edukują, budują świadomość i wpływają na zmiany zachowań społecznych. Otrzymała wiele nagród branżowych, zarówno w obszarach marketingowej efektywności, jak również wysokiej reputacji i społecznej odpowiedzialności biznesu. Z firmą Reckitt związana od 2020 roku. Buduje marki z misją (Durex, Strepsils, Nurofen, Nutramigen), które w partnerstwach organizacji, ekspertów, NGOs realizują programy i projekty, adresujące istotne problemy społeczne.
Songin Inga
Regional Marketing Director PLEE, Board of Directors Member, Reckitt Health and Nutrition