Cezary Mychlewicz
Head of Communication & Marketing, Siemens
Zarządza strategią oraz działaniami operacyjnymi w obszarze komunikacji i marketingu w Siemens sp. z o.o., koordynując działania z uwzględnieniem wiodącej roli w grupie, złożoności organizacyjnej i międzynarodowej struktury firmy. W obszar jego obowiązków zawodowych wpisuje się kreowanie i odpowiedzialność za realizację strategii w zakresie komunikacji, w tym PR, Thought Leadership czy działań marketingowych bezpośrednio wspierających proces sprzedaży. Celem jego działań jest konsekwentna realizacja strategii pozycjonowania firmy Siemens jako partnera technologicznego dla polskiego rozwoju ekonomicznego, w takich branżach jak przemysł i infrastruktura budynkow z naciskiem na wysokie kompetencje technologiczne w procesach digitalizacji, efektywności i transformacji energetycznej czy rozwoju infrastruktury e-mobility. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończył: studia podyplomowe z zastosowań technologii komputerowych na Politechnice Koszalińskiej na Wydziale Elektroniki; w 2009 r. – The Chartered Institute of Marketing.
Mychlewicz Cezary
Dyrektor Komunikacji i Marketingu, Siemens Polska