Dyrektor Marketingu i PR TZF Polfa, Lekarz, absolwent Wydziału Lekarskiego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; Stopień naukowy doktora obronił w grudniu 2020 r. na Śląskim Uniwersytecie Medycznym, a tematem jego pracy było „badanie skuteczności telemedycznego wspomagania terapii podtrzymującej pacjentów ze schizofrenią w stanie remisji”. Absolwent programu Leadership na Harvard Business School; w Szkole Głównej Handlowej ukończył studia podyplomowe z zakresu marketingu oraz studia dot. komunikacji digital. Od 1997r. w branży farmaceutycznej – współpracował między innymi z takimi firmami jak: Bioton, Adamed, Sanofi i TZF Polfa, kolejno przechodząc przez poszczególne stopnie kariery: od przedstawiciela farmaceutycznego do dyrektora ds. marketingu. W Parlamencie Europejskim był prelegentem na sesji poświęconej telemedycynie (2016). Pierwszy polski wykładowca na Kongresie EyeforPharma w Berlinie 2006. Wielokrotny prelegent i prowadzący branżowych wydarzeń w Polsce i za granicą, m. in. na Blue Business Media, Brave czy Medmeetstech. Współtwórca pierwszej certyfikowanej Przychodni Telemedycznej. Uznaje, że nowe technologie dają w medycynie nie tylko szansę na przeprowadzenie efektywnych zabiegów, ale i zaplanowanie działań prewencyjnych. Przy pracy ze swoimi Pacjentami zawsze wybiega kilka kroków naprzód, myśląc o ich przyszłości. Dzieli się swoim doświadczeniem oraz aktywnie pomaga stowarzyszeniom pacjentów w ich codziennych zmaganiach. Za swą działalność trzykrotnie odznaczony przez Prezydentów Rzeczypospolitej Polskiej Krzyżami Zasługi – brązowym, srebrnym i złotym. Prywatnie miłośnik biegania (przebiegł maraton nowojorski) i kalisteniki. W wolnym czasie podróżuje, interesuje się sztuką nowoczesną, malarstwem współczesnym, teatrem i muzyką elektroniczną.
Borkowski Mariusz
Dyrektor ds. marketingu i PR, Polfa Tarchomin S.A.