FAQ

Drogi uczestniku/uczestniczko poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące platformy Kongresu Open Eyes Economy Summit.

1. W jaki sposób mogę zalogować się do platformy

Żeby uzyskać dostep do platformy należy kupić bilet na stronie – https://kongres.oees.pl/bilety/

Po zakupie biletu na podany adres email podany podczas rejestracji zostanie przesłany login i haslo do platformy streamingowej OEES.

2. Mam pytanie związane z rejestracją na wydarzenie lub fakturą.

Jeśli Twoje pytanie dotyczy kwestii związanych z rejestracją lub fakturą zapraszamy do FAQ dedykowanego tym sprawom które znajdziesz TUTAJ.

3. Gdzie mogę oglądać kongres online?

W dniu wydarzenia należy wejść na stronę https://kongres.oees.pl/ i kilknąć przycisk “Zaloguj się” w górnym menu. Po wprowadzeniu danych logowania, znajdziesz się w onlinowej strefie wydarzenia, gdzie znajdują się przyciski przenoszące do poszczególnych relacji live z sal/scen.

4. Co jeżeli nie działa twój login i hasło a mam kupiony bilet.
Jeżeli nie działa twój login i hasło a masz kupiony bilet prosze o kontakt mailowy na adres – support@oees.pl lub pod numerem telefonu +48 570 066 848

W dniu wydarzenia skrzynka będzie obsługiwana na bieżąco.

5. Kto ma dostęp do platformy?

Dostęp do platformy mają użytkownicy którzy zakupili bilety na udział w dwóch wariantach:

  • bilet stacjonarny + online
  • bilet online
6. Szczegółowe informacje dla uczestników kongresu stacjonarnie

Wszystkie informacje dla uczestników oraz szczegółowe FAQ znajduje sie na stronie: https://kongres.oees.pl/informacje-dla-uczestnikow/ 

7. Czy będą dostępne nagrania sesji z OEES?

Nagrania będą dostępne dla wszystkich zarejestrowanych uczestników wydarzenia. Informacje na ten temat otrzymasz w specjalnej wiadomości mailowej około miesiąc po wydarzeniu.

Skip to content